Sjuuk :/

Hello :)
Igår så skrev jag ju att jag mådde lite dåligt och så, och idag när jag vaknade för att göra mig i ordning till skolan så var jag så himla snurrig så mamma föreslog att jag skulle stanna hemma istället och ta det lungt:/
Så nu är jag hemma ska typ äta något snart känner att jag börjar bli hungrig, har inte ätit någon frukost eftersom jag inte kände för det.
Men jag ska nog äta något och kolla på film typ har inte så mycket att göra eller jag ska också sitta och läsa i min kemi bok och typ skriva lite till i min engelska text som ska vara inlämnad på fredag så har lite saker att göra.
Idag klockan typ 4 ska min läxhjälp komma men vet inte om jag mår betträ hoppas det eftersom har lite saker jag behöver hjälp med :)
men det var nog det, nu ska jag fixa något att äta och sen så ska jag väll förmodligen kolla på någon film berättar sen vilken film jag kollade på.
Puusssar Dahab!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0