Torsdag den 12 april :)

Heeyyy Igen hahha!
Dahab här, just nu sitter jag och chillar vid datorn har vaktat min bror idag tills nu så nu är jag ensam hemma och har pluggat kemi i typ 3h med rast och så hahaXD men har fått mycket i hjärnan iallfall :)
Som sagt så har jag vaktat min brosa och för er som undrar hur gammal han är så är han 3 år :)
Han är så sööt så! Men det jobbigaste jag har typ varit med om, jag tycker att det är mysigt med rengn men idag var jag tvungen att ta ut honom till parken och leka och vi har as många olika lek platser så gissa vad vi va i vart enda park och lekte det va så mysigt men sen så blev det as jobbigt och han vägrade gå hem och det as rengnade men stannade ändå för imorgon så ska inte jag vakta honom utan då ska min syrra det och jag ska på bio och vara med några vänner och så<3 sååå härligt! har saknat dom så himlans mycket!
Så det ska bli skoj imorgon :D längtar, men nu ska jag typ kolla på film och mysa med mig själv hahha och vi strycker över det låtsas som ni inte läste det!!!!
PUSS! :D

MY Brother
MY Love
MY Every thing! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0