10 bekännelser om dig

- När det blir tyst i en konversation brukar jag säga random fakta eller göra konstiga ljud.
- När jag var liten brukade jag gå, dansa och sjunga i sömnen. En gång sjöng jag "When I grown up" av The pussycat dolls och alla i min skrattade åt mig när jag vaknade -_-
-När jag var liten var jag en tomboy men nu så jag blivit lite mer tjejig..tror jag.
- Jag älskar (Bandet) One direction, choklad, bikbok och genomskinliga shorter (helst de från bikbok hihi)!
- Jag kan inte leva utan musik! Jag älskar låtar från 60-90 talet!
-Jag hatar att redovisa för min klass! Jag börjar alltid skaka och gäspa
-Mina celebraty crushes är Harry Styles och Beyoncé. I don't swing that way, men för Beyoncé
skulle jag göra det. Just sayin

- Jag är otroligt klumpig. Jag tappar alltid saker och jag skadar alltid mig.
- Jag brukar inte vara ledsen speciellt ofta. Jag är en väldigt glad person som gillar att få folk
att skratta, men när jag känner mig "hotad" brukar jag bli väldigt defensive.

- Jag gillar att vara jobbig mot min familj och prank-a dom hela tiden:)


Kommentarer
Molly Bergström, UPPSALA

Hej!



Nu är jag tillbaka på MOOOLLYS igen, med nya och fräscha idéer så som LIVE CHATT!



Kika jätte gärna in och se vad du tycker :)

Önskar dig en fortsatt fin helg. KRAAAM

2012-02-04 @ 23:21:54
URL: http://mooollys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0