23:26!

Heellooo jag vet hur ni känner er när ni kommer in i vår blogg och ser att vi inte har skrivit något
nytt inlägg fattar hur det känns! När man skapar en blogg så känner man åå yes nu ska jag äntligen börja blogga
men det är då skolan ger oss skit mycket plugg! som man måste träna inför! Tro mig om jag inte hade något prov imorgon så skulle ni få så himla mycket av mig! Men ni kommer ju ändå få det imorgon och sen helgen och sen hela v.9! har spootlov då så då ska ni få se på ändringar här i bloggen
ska bland annat lägga ut dagens outfit då och dagens låt och dagens hiss/diss!
Det blir nog najs! men nu måste jag tillbaka till mina matte böker, och plugga inför provet som jag har imorgon!
Pussssss!!<3

tror jag har lagt ut den här bilden förut men är inte säker!
Bilden är inte tagen nu ;)

Juuuuste kommentera gärna vad ni vill att jag mer ska skriva om!! Byyee!
// Dahab!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0