Det är fredag idag. Väldigt, väldigt trevligt ♥


Freeedaaag! I've been waiting for you.
Eller inte riktigt faktiskt. Hade fraska prov idag. Det gick bättre än jag trodde, men
det betyder inte att det inte gick as dåligt! Jag vet inte, vi får väl se.
Jaa, så idag ska jag packa kassor på ica. Jätte kul. Alla i klassen
måste packa minst 3 ggr, och idag blir min andra gång. Det gick faktiskt jätte
bra förra gången jag gjorde det, men det är ju liksom fredag och jag vill ve-e-erkligen
sova. Jaja, nu får man ta en för teamet...klassen, klassen menade jag. Ha-ha-ha.
Juste, idag skrev jag en sång! Eller inte sång, det är som en rapp sång. Aa, men
då är det en sång. aa en sång. Den handlade om gravida fluggor, och hur farlligt
deras liv faktiskt är. Kanske låter lite som ett udda sång motiv, men jag gillar den!
Blev nästan lite tårögd mot slutet:')
Nu så ska jag försöka sova i nån sekund innan jag börja packa. PAKA!
Jag kan ryska. Paka. Det betyder Hejdå! Eller hej. Jag minns inte..
BYE!♥
//Nardos


Kommentarer
Anastasia

AHAHAHAHHA:D du lär diig:D

2012-02-18 @ 02:29:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0