Fredag.. och imorgon LÖRDAG!!<3

LÄNGTAR SÅ HIMLA MUCKET TILL IMORGON!!! eftersom min mamma kommer då och min lille bror ni annar inte hur mycket jag har saknat dom dom har varit i MAROCKO!! ;( <3 och chillat och bara ha lätta kläder och sedan måste dom komma hit där det är minus GRADER!!!! tycket faktiskt synd om dom!
Fast just nu är Mamma i malaga hos mina kusiner hon ska vara där och imorgon bitti tar hon flyget mot kalla sverige ;) haha..<3
-------------------------
SÅ det var det jag vet inte exakt vad jag ska skriva hmm, idag så är det fredag har käkat god middag med pappa och syster och sen så har vi kollat på film men för en stund sen så var den klar och just nu så duschar min syrra och pappa sitter och gör något i datorn och jag bloggar och ska snart skriva en text om Medeltiden så jag slipper göra det under helgen! för jag har nationella prov nu på Tisdag så ska träna till det och så!!
Är skit nervös!!!!!!! :S
Önska mig lycka till och såklart så önskar jag er lycka till! puss!/Daahab!<3
Jag just nu bjuder på det! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0