Hallå där kött och blåbär!

Som rubriken säger haha har inte tråkigt men det är sådär tråkigt :P
Skypade nyss med min syrra hon är i Holland naajs hon sa att vädret där är typ som det ska rengna men det inte ska det! men att det är också sol skönt!
Här i Stockholm har ju vi väldigt soligt idag! <3 Love it! Just nu sitter jag vid datorn och skypade just nu klart med syrran, ska typ duscha snart sen så ska jag typ hjälpa med mamma att städa. Nicee! ...
Men jag vet inte vad jag ska blogga om hmm...

Juste såg att ni inte fick det jag bloggade igår om (mobilbloggade) hos Nardos men såg att ni inte fick upp det så kan säga om allt elr säga det kortfattat
Först åkte vi in till Stan där åt vi Kebab det var Nardos kusse som ville det och såklat jag är med på det det är ju lixom KEBAB vi snackar om ;)
Sen när vi hade ätit klart gick vi runt i stan, gick in i olika affärer och så. Sen så gick vi till plattan och chillade där alltså hahha det var fett akwerd har typ aldrig gjort det men det var fett chill haha XD men man kände sig  verkligen inbjudare som om alla ungdomarna där vet vilka som brukar hänga där och vilka som inte gör det haha XD
Sen så skulle vi hemmåt eftersom Nardos syster sa att dom skulle vara hemma vid 7 tiden för att dom skulle handla mat och snacks för dom skulle ha torsdags mys så härligt och då kom jag på att jag om jag fick vara hemma hos dom och jag fick av hennes syrra och jag fick av mamma så vi drog hem till Nardos direkt efter stan och sen så handlade vi snacks och sånt sen kom vi hem och började först kolla på Gladiatorerna och sen så kollade vi på film det blev Mean Girls :D
När filmen var slut så började vi typ sätta på hög musik, dansa, och skratta galet mycket så himla roligt!
TÄNK ER SKULLE HA VARIT HEMMA HELT FOREVER ALONE! MEN JAG FICK HA EN UNDERBAR KVÄLL MED UNDERBARA TJEJER ISTÄLLET!
dom gjorde verkligen min dag! <3 puuss på er! ;)
Nu så ska jag duscha.. see yaa!
Har bilder på mobilen så lägger ut dom snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0