I lika the pizza

Hej alla!:D Hur mår niiii???
Inte för att ni frågade, men jag mår extremt..okej.
Haha aa, dagen började med bild. Sen hade vi en redovisning
på SO:n som jag fick MVG på ( :'D ) och sen så var de bara
svenska. Har bara 3 lektioner på torsdagar så det är super skönt!
Jag kom hem och såg att det fanns något program på tv som
heter hela världens reklamer eller nått, och jag tänkte
"Ingen gillar vanliga reklamer, vrf skulle man vilja se ett helt
program med bara massa olika reklamer", men sen när jag
satte på den kom en jätte rolig reklam på!
HAHA om alla reklamer var så här, skulle alla vilja kolla på tv 24/7

Så den där reklamen gjorde min dag haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0