I need you, and I miss, and now I wonder..IF I COULD FALL IN TO THE SKY!

Ja, så låter det när jag sjunger...

TJAAAABA!!
Förlåt, vilken stökig ungdom jag verkar som:o
TJAAABÁ!!
Så, bättre..
Jag heter Nardos och jag gillar tårta.
Just nu lyssnar jag på gamla låtar som jag inte lyssnat på ett tag.
You know, Ne-yo, Destiny's child, Ryan Leslie mm.
Dagen var lång. Kom hem vid halv fem. När jag kom hem dansade jag.
That's what I do when I'm bored. I dance. Like a swan..
ÅÅ jag såg black swan igår! Jag laddade ner den på datan förra året
på sommaren, men jag kollade på den först nu.
Måste verkligen säga att det är en förvirrande film! Jag visste inte vad som
var sant och vad som hon bara trodde hände. Filmen var också väldigt
äcklig, och jag gillade inte så mycket...alls. Jag gillade när hon blev crazy
i slutet och dansade väldigt bra och !dog!, men resten..mmm what would your mama say?
Haha men vad vet jag om balett?? Det ända jag vet är Balettens rötter finns i
blandunderhållning vid de stora europeiska renässanshoven under 1400- och 1500-talen,
men Ludvig XIV:s grundande av en statlig dansakademi 1661 räknas som början
till en verklig formalisering av baletten.
Hur lite är det liksom..foster vet mer
Hahahoho!
Nu ska jag väl hitta på något. Kanske typ...äta tårta. Jag gillar det.
Mamma gjorde en igår för att fira min födelsedag. I min familj brukar vi fira
födelsedagen i en vecka. Varför? Jo, för att jag vill det.
PAPAPAYA COCONUT, UNDER THE SUUN!!
Jag hatar den reklamen!!! På tv och spotify. RAAGGEE. Elr..??
Nu blir jag skum...tjaba då!♥
music sounds better with you♥
och nej, jag menar inte den av big time rush..
(inte ett fan, men hatar inte)
JAG menar av stardust! YEAH PARTY!
I feel like music sounds better with you!
Love might bring us back together!
UNTZ, UNTZ, UNTZ, UNTZ, UNTZ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0