Jag har fått bekräftelse: Vid 13 års åldern var jag en tönt

Man tänker inte på det, men om man har mycket bevis kan man faktiskt upptäcka
att man var en tönt vid en ung ålder. Jag såg massa videor från när jag fick i 7:an,
och jag måste säga att jag var riktigt töntig!
Ifall jag hade träffade mig själv som 13 årig, skulle jag säga åt mig att
ta det lilla lugna..
Jag är som jag var då, men nu är *host* jag *host* mognare, har mörkare röst
(Jag lätt som ett spädbarn förut!!) och är längre. Jag har också gått igenom de
naturliga vägarna som varje tonåring gör...mat fasen. Ni vet när man äter..mycket.
Men gjorde inte mycket på mig! Jag gick på basket och hade en as sträng tränare,
och jag var väldigt smal som liten så jag blev ännu smalare! Det såg riktigt
äckligt ut tycket jag! Det såg ut som mina armar och ben var slajm.
Men efter jag slutade i början av 9:an så har min mat visat resultat!
CURVES!! Boo yah. Det är något alla ska ha^^förutom en svan
..
jag sa det, ja.
Jag är den om knyter skorna och Dahab sitter näst längst ut från den vänstra sidan:)
We're playing ba-sket-baaall, you know that ba-sket-baaall.
Like mike, yaaao!
Ja, jag var en tönt jag. Hur var ni som 13 åring??:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0