LONDON!

Hejhej Dahab här!Satt och funderade lite på vad man kan göra för att samla pengar till en resa! för jag och nardos har snackar jätte länge om att vi måste till London inte för att one direction bor där utan vi har alltid viljat åka dit! jag själv har aldrig varit där men om jag minns rätt så har nardos varit där fast hon var liten eller så var det någon annan kompissom sa det ;) men jag tänkte fråga er våra kära läsare vad har ni för ideer att samla pengar till en resa som LONDON exlusiv hotell och transport typ eller bara flygbiljetter och hotell!
JAG VET ATT LONDON ÄR EN UNDERBAR PLATS DÄR VAD SOM HELST KAN HÄNDA!! <3
(bilderna är tagna från google, haha vart annars;)


Kommentarer
en tej

2012-02-02 @ 22:57:44
en tjej

Ni kanske skulle kunna ha en liten loppis där ni säljer en massa saker som ni inte behöver/vill ha längre ;)

2012-02-02 @ 22:59:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0