NATIONELLA PROV!

Hej hej Dahab här! Jag vet att jag inte har skrivit så speciellt mycket men jag har faktiskt fyllt upp i mitt schema tro mig!
Det är as jobbigt att gå i 9:an eftersom man måste satsa allt så man har bar slutpoäng så man kommer in i det gymnasium man vill! Och av alla öppet hus jag har gått så har jag gillat Thorhildsplans gymnasium!
Men jag fortsätter och letar!
Idag då var jag i skolan hade musik som första ämne sen så hade vi No och där skulle jag och min grupp redovisa,
Jag ska inte säga att det gick skit bra men det gick okej!
Jag hatar och redovisa framför klassen, blir alltid nervös och så och ibland kan jag få hjärnsläpp så himla jobbigt! :/
Sedan efter No så hade jag So och sedan rast i 1h tror jag efter det så hade jag min sista lektion av dagen elr inte riktigt och det var matte! Sen så har min skola att man kan gå på studeverkstan om man ligger efter elr behöver hjälp elr så men jag hade inget att göra så jag gick till Aulan med ett par vänner och kollade på ett band elr vad man ska kalla det övade inför talang jakten som är på alla hjärtans dag! Kan ta bilder om jag kommer ihåg och lägga ut dom här i bloggen!
Efter det så hade jag hemspråk och där kollade vi på en arabisk serie ;)
Kom hem vid typ fyra tiden och då åt jag och fixade mig och sedan tog jag tåget med nardos mot ett gymnasium jag inte minns namnet riktigt på typ något med Pålhams gymnasiumet elr något sånt det ligger iallafall i odenpalan så det är inte så långt ifrån där jag bor.
Hmm juste det roliga var att när vi hittade gymnasiumet så visade sig att Nardos kollade fel att det var imorgon det är öppet hus och inte idag så det blev lite sådär skrattatack(stavning) haha XD
Men vi drog till burgen king och käkade där och pratade om allt möjligt och bara hade det skönt! <3
See Yaa ska sova nu så jag kan vakna imorgon har nationella prov imorgon i svenska vi ska typ skriva en uppsats åååh jag vet att det kommer vara lätt men känner mig så nervös!
OM BARA HOLLISTER PÅSARNA SÅG UT SÅHÄR!!!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0