All day, all night, all day, all night

TJABA, TJENA, HALLÅ!
hehe...vi säger så.
lattjo lajban..woohoo!
Hihi jag är lite hype just nu. Började tänka på att One direction ska ha en fest i stockholm och
blev lite carried away. Tänk om jag vinner!!!?? Jag vinner aldrig på såna här saker, så jag vill
inte ta ut min glädje i förväg, men jag gör alltid det ändå. yaya, vad ska man göra?..
Idag är det tisdag. Nää, det är fredag. Skoja bara ha ha. Min humor är på topp idag!
Hade bara 3 lektioner idag, vilket var skönt. Sen efter skolan åkte jag till Nacka med Dahab.
Efteråt skjutsade mamma Dahab och mig hem, and now I'm here.
Jag åt såna där ballerina fyllda cookies idag. Det var magiskt! MmMMmmMMM!! Det är rena rånet,
men det är värt det! Önska att det var mer än 8 kakor där inne bara..
Nu ska jag kolla på Vampire diaries och Jersey shore och sen ska jag väl sova:)
// Nardos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0