Min lördag

Tjaba!
Nardos här:) Jag skulle bloggat mycket idag, men jag tappade bort den. Inte att den lämnade huset,
min bror hade den hela tiden. Han lurade mig...tack för det!
Idag åkte jag till forum med mamma och min syster Miriam. Jag, eller mamma borde jag nog säga, köpte
ett par shorts till mig. Jag kom till forum för att köpa ett par jeans och köpte ett par shorts till sommaren.
Det går inte att bli mer Nardos än det..haha. Direkt efter forum skulle jag träffa lite personer, men väldigt
många av dom glömde bort det, så jag träffade mina två kompisar Sabrina och Laila istället.
Nu så har jag ganska tråkigt helt ärligt. Vet inte vad jag ska göra. Min syrra vill fixa mina naglar, så
jag kommer nog låta henne göra det.
Bloggar mer sen...kanske!:D
PUUSS!
JAG ÄÄÄÄLSKAR BOKBOK!
Jag tycker det är den bästa klädaffären som finns. Och Top shop!
Vad är eran favorit klädaffär??:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0