Fullbokad

Hellooo, Nardos här!
Jag känner mig HYPE! Vet inte varför! jag har bara
lust att sluta alla mina meningar med ett utropstecken
så att det verkar som att jag skriker! Hur var din dag!?
Allt bra!? Det verkar alltid som att man är sur när en
mening slutar med ett frågetecken och ett utropstecken!
Erkänn! !?. Mhhmmmmmm.
-
Idag är jag som sagt fullbokad! Om några minuter ska
jag gymma! Jag har inte ett gym kort, men jag har en
sneaky bror. Jag är så stolt:')
Sen ska jag till forum till min syster för att köpa massa
smycken. Det fanns jätte fina smycken just nu!
Efter det ska jag träffa Laila och Philip i stan. Dom ska
snart utomlands så det blir väl en liten hejdå-samling.
-
Nu måste jag gåååå! Jag använder min brors dator och
han behöver verkligen den. JAG VILL HA EN DATA!
HEJDÅÅÅÅ!!
Så här vill jag se ut...så snygg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0