Godmorgon

Det första jag (Nardos) gjorde på morgonen var att kolla instagram. Jag såg massa bilder på Niall (1D) och hans kompis Josh, och att dom hade en twitcam. Jag tänkte först att det måste vara en gammal twitcam för att Niall såg så liten ut. Men det visade sig vara en ny. Så jag tog Filmons data och loggade in på twitter, men dom slutade exakt när jag tog upp fliken. Så jaa, det var min dramatiska morgon.
Igår kväll var jag dum nog att dricka en red bull innan jag skulle sova. Jag låg i sängen till kl 5. Det var uttråkande, men jag fick en del grejer att tänka på. T.ex. Kollar fotbollsspelare på fotboll själv? Vem var den första personen som dansade? Vrf kommer det sig att man säger att katter har 9liv?? Jaa, mm.
Jag har tråkigt. Hej. Då.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0