Sista skoldagen, 11 jun 2012

Hej, Nardos igen:) Idag var det sista skoldagen.
Om 3 månader kommer jag börja i en ny skola
och få en ny klass och nya läxor.
Tycker det är ganska sorligt att få byta klass.
Jag var ju ändå rätt så bekväm med min klass
även fast de var irriterande och idiotiska den
större procenten av tiden. Nu måste jag lära
känna 20-30 nya människor vilket är lite av en
börda för mig som är så blyg innan jag lär känna
någon. Jag hoppas min klass är mognare i alla fall.
Idag gjorde vi faktiskt inte mycket. Första lektionen
skulle vi bara rensa skåpen. Andra lektionen kollade
vi på filmer som alla i klassen hade gjort. Dahab var
med mig på lektionen. Det var kul:) Läraren gjorde
engelska scones med grädde och sylt.
Sen så körde vi brännboll på franskan. Inte jag,
jag mådde lite lila efter scones (no offence, Helena).
På svenskan kom inte läraren så vi satt bara i klassrummet
och gjorde ingenting. Efter svenskan gick jag till Dahabs
lektion och gick äta glass med dom:)  Sen på sista lektionen
på idrotten satt alla i en ring och pratade om allt och ingenting.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0