Vad är det för dag idag??

det känns som att det här lovet bara flyger förbi...även fast
det bara är....vad är det för datum idag? Okej, jag fick just
veta att det är lördag, som enligt Rebecka Black, kommer
efter fredag. Hmm stämmer verkligen det??
Jag ska meddela er att jag är kär i någon. Det är inte en
artist eller en skådespelare eller en dansare. Eller nää
jag skulle inte säga att jag är kär, men jag skulle kunna
säga att varje gång jag ser honom så vill jag äta upp honom.
Han bor i LA och är väldigt rolig, och han är en vloggare.
Jag har en grej för vloggare:3
En dag ska jag lägga upp en bild på honom, och den
dagen kommer vara en väldigt bra dag för er...han är
väldigt vacker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0