Bästa kvällen med Ed!♥

God morgon alla! Nardos här♥
Vaknade kl 1 idag. Det var galet igår asså.
Jag och Dahab skulle ju till Ed sheerans spelning, och vi
var jätte rädda att vi inte skulle komma in så vi klädde oss
jätte "vuxet" med klackar och grejer. Vi började med att träffa
Hanna, Cimel och Meena i stan. Vi skulle mötas på Burger King
men det visade sig att vi var på två olika Burger King.
It's a big world yah know..

Vi mötes på Mcdonalds istället och efter ett tag var Cimel
och Hanna tvungna att gå. När dom hade gått, gick Meena
jag och Dahab mot Ed sheeran. Vi skulle möta en tjej(Awa)som vi
lärde känna utanför Scandix Grand Central för tre dagar sen,
men hon var sen. Så vi kom till kön och var jätte nervösa! Vakterna
frågade tjejerna innan oss om leg, och dom visade det. Sen var det
vår tur, och vakterna släppte in oss direkt utan att fråga om leg.
Happiness! Ni har ingen aning hur mycket jag ville skrika!!

Vi var inte längst framme när han sjöng, men vi var inte
längst bak. Det var en väldigt bra plats tycker jag, men inte
för Meena som är väldigt kort medan jag och Dahab har värsta
klackarna. Och när han började sjunga...I AM DIED!
HAN VAR GRYM!! Jag menar det verkligen, as grym!!
Han var ensam på scenen, och han skapade sina egna beats
och allt! Jag kommer lätt på på hans konsert i Sverige på
hösten. LÄTT♥

Efteråt väntade vi vid hans turné buss, men folk
började frysa så vi gick, och exakt när vi gick, kom han!:(
Jag bleev as suuur, men jag har i alla fall träffat honom
så det är bättre än ingenting....:l

Best night ever!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0