Ellooo?

Pratade i telefon med Dahab:)
Huur mår nii alla??
Själv hade jag en helt okej dag. Jag tog massa bilder till en bild sak.
Jag är ganska besviken, men det var väl helt okej bilder.
Igår kväll somnade jag kl 3 tiden. Jag kollade på stand up på
comedy central. Sen somnade jag på soffan. Ungefär kl 5 vaknade
jag för att det var så obekvämt så jag stampade mig till min säng,
men det var inte en säng jag vaknade i, nej nej. Jag vaknade
på golvet i hallen...jag sov ganska bekvämt i alla fall.
Nu ska jag fixa bilderna och träna på kemi. Nazz, nazz.
Hoppas ni har jätte bra dag!
Even though I can't say the same about me...PUSS



Kommentarer
nothing's fine i'm corn... i'm a lot of grape... this is how i meaaaal, ok ni har säkert fattat att det är jag anni hehe...

varför haha? nardos vi ska ju fota på torsdag resten av din coola bild! <3

2012-03-12 @ 01:28:14
URL: http://www.galenryss.ru
Nardos:) You should really do something during the days anni...really

Haha jag bytte idé;) <3

2012-03-12 @ 18:08:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0