Gult vatten är förmodligen inte vatten...

118, 118 vi hjälper dig!
sssssssajk!
Vad hände med 118 800 liksom??
You can never trust a webbsite with a name with only numbers..
Assholes. Making me do stuff that I don't wanna do...va?

Just nu bloggar jag. DAH! Efter det här ska jag
duscha så att mamma kan fläta mitt hår.
Jag behövde pengar till skidresan imorgon så jag
frågade både mamma och pappa  om pengar utan att
säga till dom att jag frågade båda två.
Now I have 800 G and I didn't even ask for that much!
Jaja, skadar väl inte..:3

Nuuuuuuuuuuuutt, nuuuuuuuuutt!
Minns ni det? Jag brukade kolla på något
program när jag var liten där någon sa nuutt, nutt
hela tiden. Men kan inte minnas vilken. Oh well.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0