Helloo :D

Heelllo Just nu sitter jag helt forever alone i mitt rum och tittar på top model sverige.
Alltså helt ärligt orkar jag inte längre kolla på det eftersom alla dom jag tyckte skulle komma långt har åkt ut elr viljat :( men just nu så vet jag inte vem jag ska heja på :S
***
Min dag idag var väldigt lång slutade 16:00 sååå seegt, men när jag kom hem så åt jag mat alltså riktig mat ingen såndär mellanmål hahaha XD och sen så bytte jag tröja för jag smutsade ner min vita och sen så drog jag och daddy på utvecklingssamtal!!! DET GICK SÅ HIMLA BRAA :DD så glad men det brukar alltid gå bra för mig på utvecklingssamtalen (ingen anning om det är ett ord elr inte :P) Sen så kom jag hem och har varit inne i datan sen dess har kollat olika klipp, bloggar, facebook, twitter, och lyssnat på musik!<3
men jag vet inte vad jag ska skriva nu, hmm snart ska jag kolla på min turkiska serie som börjar 21:00 och sen efter min serie så ska jag in på datorn och kolla på lyckan i LA :P eftersom jag missar den.  :)
men bloggar senare caaaaio amigoos<3
LÄÄÄS DENNAA!!! <3 :__DDD// Dahab;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0