Hemma!

Heejj heej, Kom hem för en liten stund sen från Nacka. Va där och klippte topparna i mitt hååår!! ldsbvksdvnsdjknvsdknv sdn  är så ARG över mig själv att jag gjorde det för det är ganska kort nu och jag hade det faktiskt ganska långt inte långt men ganska okej! eftersom jag typ vill ha jätte långt hår! Men frisören som klippte mig sa att nu kommer mitt hå växa snabbare eftersom nu har jag klipp bort det onädiga håret som inte ska finnas! :) så vi får hoppas att hon talade sanning ANNARS!! >.< men nu så sitter jag i soffan och dricker cola och äter SubWay sååå goott muumms köpte det när jag va där va så himla sugen sen så köpte jag också ett par örhängen kände verkligen att jag behöve det och sen så köpte jag också PIGELIN omg jag minns alltid när jag var liten åt jag det men nu så äter jag andra glasser men idag bestämde jag mig att jag skulle käka det och det var så GOTT haha! Ska plugga KEMI NU HAR JU NATIONELLA PROV PÅ ONSDAAG!!! >.< ÅÅH! hatar verkligen kemi så om jag åtminstonde får G-känt så kommer jag ha ett leende varje daaag!!! ;)
Jag med mitt gammla hår:/så långt!
Jag med mitt nya hår :((
Och det är dom här örhängerna jag köpte!
PUSS ses/ Dahab <3


Kommentarer
anni in da hood.. men det är omöjligt för min hood:ie hänger i garderoben... stop it anni... okay, k bye

DAAAAAAHAAAAAAB JAG BLIR GALEN!!! jag kan inte läsa dina inlägg när du gör osammanhängande meningar! <3

2012-03-12 @ 01:25:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0