Heyyy!

Heejj Dahab här!
Min läxhjälp lärare kom för typ 2h sen så jag har pluggat matte sen 4 till 6 :P naajjs!! haha XD
Men det är bra! Har ju np prov snart tror jag så jag måste träna och sen ha jag i KEMI NÄSTA VECKA PÅ ONSDAG! ÅÅÅH KILL ME! jag orkar inte inte med kemii iallfall!
Men nu så lyssnar jag på lite olika låtar och ska svara på några frågor till Idrotten har prov på Torsdag så måste träna!
Men hmm jag vet inte exakt vad jag ska skriva är ensam hemma, mamma kommer säkert hem snart så då ska vi käka middag tilsammans vill inte äta något nu känner att jag håller på att bli jätte tjock! ååh jag måste verkligen börja springa!
Alltså jag lovade mig själv att jag skulle göra det under sportlovet men vad gjorde jag istället...
Jag chillade hemma vaknade sent haha käkade myycket maat hahha!! åååh måste verkligen träna men man hinner inte när man har mycket plugg!
Det är vad jag har och säga just nu!

Vad har ni gjort under lovet??<3 :) puuss!

Bjuder på denna bild saaknar min bror sååå myycckkkett!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0