Jag och mina kompisar!

Hejhejheeeej från Nardos och hennes affischer!
Jag har typ 5000 mer, men mamma kommer börja ta bort alla
affisher ifall det blir för många..eehee

Idag så kändes det som en ganska kort dag även fast jag slutade
4. Klassen fick sluta tidigare på de två sista lektionerna och alla
lektioner innan gjorde jag inte så mycket på.

Nu ska jag göra läxor. Fo shizzle, jag kommer dö snart!
Jag orkar inteeee. Nästa vecka kommer det bli skönt. Ska på
klassresa till ...pff Sälen. Vilket skämt. Jag kommer i alla fall slippa
läxor. Sen är det lov efter. Men skidor, I don't know..Har aldrig åkt skidor
förut så jag kommer nog komma hem med två brutna ben. Ser inte fram
emot det.

Aja, nu blir det läxor! Puss och hej, leverpastej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0