Nothing like a glas of wine in the middle of the night...

HA! Naa det är saft...I'm a good girl!
Just nu kollar jag på south park. Kollar på
vagisil och nascar avsnitt.
"She's my muse, my flame"
HAHA dom uttalar flame som "flem". HA!
Jag skulle vilja prata om något som irriterade mig
väldigt mycket. Melodifestivalen!
När jag var liten brukade jag alltid kolla på det med familjen,
och det är inget fel med att kolla på det idag, men det börjar
bli ett problem när jag loggar in på facebook och ser att
min start sida är full med Ulrik hit, och Loreen ditt, och Danny hit igen!
Jag vill inte låta taskig, men...nää jag kan inte ens säga det.
Long story short, ifall ni vill prata om hur mycket ni önska att
Ulrik skulle vinna eller vad ni nu pratar om, använd en sak som
finns på högra sidan av facebook sidan, tryck på den, tryck på
en av personerna som ni gillar att prata med, och skriv!
Du kanske har hört talas om det, det kallas att CHATTA!
Ta inte illa upp! Jag gillar bara hellre när
min facebook sida är full med saker jag faktiskt gillar att
se, som t.ex. one direction bilder eller roliga fraser...yeah.
GOD NATT!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0