Studieverkstad :)

Helloo No time no see! ellr??
det var ett tag sen jag bloggade så jag tänkte slänga in ett inlägg!
Just nu har vi studieverkstad alla elever som vill kan välja vilket ämne man vill och så går man och gör det man kanske ligger efter på eller behöver hjälp med!
Men man måste inte gå på det, så man kan gå hem om man vill!
Fast jag brukar gå på det iallfall när det är Onsdag för direkt efter så har jag Hemspråk och det har jag i skolan så jag brukar stanna i skolan tills jag börjar :)
Jag och Nardos sitter ensama i en svenska lektion nu hon skriver något har ingen anning om vad :P och jag skriver brev -_-
Hahha det roliga är att jag kommer börja skratta snart eftersom det är så himla tyst det ända man höra är tangetborden! hahhahaXD
för det är bara jag och nardos och en svenska lärare i klassrummet >.< guuud så pinsamt om jag skrattar!
Men jag måste dra nu måste börja skriva lite, Byeee!! :* <3
// Dahab :) minaa älskningaar!
Älskar den här bilden på dom! <3
ÅÅhh så pinsamt min mage kurrade nyss jätte högt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0