Vespaaaaa! VESPAA, COME BAAACK!

Alex, jag, Dahab, Philip. (Bild tagen av Laila)
Tjaba! Nardos här:)
Visst är det fint väder idag?? Jag ska ut och promenera med Miriam lite senare.
Det ska bli skönt eftersom jag inte precis njutit av vädret den här helgen.
för två dagar sen, som sagt, träffade vi ett par sköna snubbar! Först hängde vi på stan och
sen åkte vi till fiskis för att det skulle vara någon talang jakt grejs där, men
det var en stoooor överdrift..Vi gick medan den andra personen sjöng för
att äta lite pizzaaa. Det blev en ganska sköön dag:)
Senare den kvällen hade jag ingen internet!! Det var de värsta timmarna i mitt
16 åriga liv!! Haha nää jag överdrev lite nu..men det var inte kul. Stand up på
comedy central gjorde saker lättare.
Igår fick jag internet igenom att ta grannarnas..hihi. Jag försökte koppla till
min mobil, men lyckades EJ! Jag blev bekant med PewDiePie tack vare Alex.
Han är så rolig!! Jag har kollat på ett antal videoklipp idag och igår och jag
kan inte få nog! En del kan säga att jag slösar bort mina dagar, men jag säger
att jag bygger ett torn ända vägen upp till månen. U confused bro?
Nu ska jag fortsätta kolla på några videor, casue I'm cool like that.
Hoppas ni har en bra dag!
Elr haft en bra dag..
Men inte om du är dum
Inte dum som i "Döööhskj" utan dum som i taskig.
Nobody likes a bully.
Not even Nelson.
Jag har druckit red bull.
PUZZZZ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0