Victoria's secret baby, woohooo!!

I löööve my mama!
Hon kom in i köket idag och la flaskan på bordet, och jag och
min syster började skrika och dra i den och säga "DEN ÄR MIN!".
Jag hade nackgrep på henne medan hon försökte hålla den borta
från mig. Mamma började ropa att vi skulle sluta, så tog hon
flaskan. Så här var vår konversation:

Mamma: Ta det lugnt! Jag köpte den här så ni kan använda den när ni vill fräsha upp er

Miriam: JAG ÄR OFRÄSH!! GE DEN TILL MIG!

Jag: NEEEEJ!!! JAG VILL OXÅ HA DEN!

miriam: DU FICK EN ANNAN PARFYM JUU!!

Nardos: DET VAR PÅ MIN FÖDELSEDAG FÖRRA ÅRET, OCH DEN ÄR SLUT!

Miriam: ÄNDÅ!!

Mamma: Jag kommer hämta en till imorgon så att ni får en var! Oh...snälla nån.

Jag: :3


Jaa, så blir det när man har en syster!
Jag gillar inte när mamma har tråkigt.
När hon har tråkigt börjar hon lyssna på vad jag säger till
Miriam eller Filmon. Jag skulle förklara om vad en kille hade
skrivit på facebook, och om hur meningslöst det var. Så
här gick det till.

jag:...aaa så sa Mohamed.

mamma: Mohadem???

Jag: eeh...Mohamed

Mamma: Vem är Mohamed??

Jag: Jag vet inte! Låt mig fortsätta. Ialla fall, då
sa han "blablabla".

Mamma: HAHAHAHA!
(Jag och miriam delar en förvirrad minn)

Jag: Fattar inte vrf du skrattar men okej..."blablabla".

Miriam: Aha, visst! fett onödigt inlägg.

Mamma: Jag fattar inte, vem sa det??

jag: eeh...Jag kommer lyssna på musik nu för att du irriterar mig.

Mamma: HAHAHA men förklara

(Jag sätter på mina hörlurar)

Mamma: (slår mig lätt på huvudet med en tom pepsi flaska) HAHAHAHA!

Jag- -_-

mamma: (tar min chips påse och flyttar min mobil).

Jag: -_-

mamma: Det var för att du ignorerade mig.

Det är mitt humör just nu. En blandning av -_- och :D.
Lite mer år -_- hållet, men fortfarande :D. You feeling me?

//Nardos



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0