GodMorgon:)

Hello mobilbloggar nu från sängen orkar inte gå upp och hämta min dator så det är därför;)
Mina planer idag är att grilla någonstans ute med vännerna och bara chilla ute och ha det mysigt :)
Det är ju som sagt skola imorgon ååh jag villa bara ha sommarlov NU!!!
Jag menar faktiskt det >.< men man kan inte alltid få vad man vill men det var nog det jag skulle skriva just nu då men nu så ska jag gå och fixa något gott att starta denna morgon med/ Dahab

Den här bilder är inte tagen just nu, den togs när Nardos sovde över mig tror det var den 30 april ;) haha kommer ihåg det eftersom det var dagen då det var Valborg då hon sovde hos mig! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0