Jag är en glad skumplilump!

Det börjar bli ljusare tider för mig! Betygen blir bättre, jag
får mer sömn än jag fick förut och jag har mer tid att göra
saker jag vill göra! Som att....titta på tv. TEEHEE!
Även fast jag har tid att göra saker jag vill göra, är jag
för lat för att göra dom. Jag har lovat mig själv att på
och köpa den där bikinin med USAs flagga på och den
där långa klänningen för soliga dagar, men jag har
inte funnit tid i mitt lat-sheam.
I flera månader har jag sagt att jag ska börja träna,
men ändå sitter jag hemma framför datan för att jag
inte orkar. Folk säger hela tiden "du behöver inte träna
blablabla" men det är något jag vill göra!
-
Den här trevliga sommaren ska jag inte vara lat
en sekund! Jag ska inte hitta på massa ursäker.
Jag ska sommarjobba, träna, "träffa" kändisar, vara
med kompisar, shoppa osv!!
Guuud vad jag längtar! Tyvärr kan jag inte "starta"
tidigare pågrund av alla prov jag kommer ha. Oh well,
good things take time!:)
Det är jag. Det är...Nardos.
p.s Jag älskar the fact att min årskurs fortfarande inte
har fått A, B, C (osv) betyg. Jag älskar G, VG & MVG.
M-V-G, M-V-G, M-V-G, M-V-G!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0