Svenska

Ja, just nu har jag svenska! Jag asså. Nardos
(pause för applåder)
tack, tack..
Vi har hållt på att kolla på romeo och juliet i två veckor nu.
Det går lite segt för att vi bara har två korta svenska lektioner
varje vecka. Nu kommer i alla fall sista delen.
And let me just say, Leonardo dicaprio i den där filmen...
mmmmmm vilket skönhet! Eller skönhet kanske inte
rätt ord att beskiva honom..snygging kanske?
-
Något jag stör mig grovt på i den här filmen är att
det verkar som att alla har någon sorts hörselproblem.
Ifall en person var bakom någon av de här karktärerna
och pratade med säg själv, skulle dom fortfanade inte
märka något.
Leonardo låg bredvid den "sovande" juliet och trodde
hon var död. När han skulle dricka giftet, vaknade
hon. Och låg där och kollade på honom medan han
med tårar i ögonen drack giftet. Det var inte förrän
efter han hade druckit det som hon visade att hon
hade vaknat, och då var det redan försent.
Så dumt asså. Allt är hennes fel! Inte allt, men..det
mesta är hennes fel.
-
Nu måste jag gå! Klassen kallar. Ass faces. PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0