Jag får mina blogg groves tillbaka

Är det konstigt att jag skulle kunna tänka mig vara vän med mig själv?
Att jag tycker att jag verkar rolig och skulle njuta att vara i mitt egna 
sällskap? Well I don't think so, hoho! Eller jooo, det är väl lite konstigt.
Jag vill inte låta som ett ego, men jag har läst några tidigare inlägg och
jag skrattade faktiskt, vilket min bror tyckte var konstigt och kände
ingen shame med att säga det. (I should really put a sign up on my door).
Och det som är så roligt med inläggen är att jag skriver som jag pratar
vilket gör att det känns som att jag pratar med mig själv eller tänk-pratar
med mig själv. Asså, JD från strubs- style.

Det är alltid bra att gilla sig själv, så länge man inte gå för långt och
låter som värsta flumpen. (Jag hitta på det ordet själv. I do that sometimes).
Det stör jag mig på. Jag stör mig oxå på jätte snälla och vackra personer 
som inte gillar sig själva. Och då menar jag inte på "jag vill ha uppmärksamhet"
sättet, utan på det riktiga sättet. I mean, nej. Nada, no, nej, no, no, no haha.
Jag antar att väldigt många länder inte kände sig kreativa när dom skulle
komma på ordet för nej, haha. 
Tillbaka till saken, I don't get it! Därför skadar det inte att ge ut komplimager
ibland, så att folk mår lite bättre. En komplimang kan verkligen gör en persons dag
mycket bättre! Hahahaha helt ärligt hade jag tänkt skriva ett inlägg om något helt
annat, men min hjärna bara spårade uuur! Lika bra att sluta skriva nu haha.
PUSS PÅ ER!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0