Long time, no see, right?

Hello, Nardos skriver! Det var länge sen jag bloggade, va? Men no worries, jag och Dahab
tänker sätta igång den igen så ha BIG EXPECTATIONS.


Denna dag var en riktig slöseri-dag in my opinion, men min mamma är säkert glad. Jag
och min syster har tvättat kläder och städat hela huset. Skillnaden mellan mig och min
syster är bara att jag måste stanna hemma och kolla på melodifestivalen (Det är final tydligen)
medan min syster går till Big Seans konsert. Whooptido. Känner dock att jag kommer ha det
mycket skönare då jag inte behöver få Big Seans svett i ansiktet..
(även fast jag verkligen skulle vilja få hans stinkande svett i mitt ansikte).
Jag och Dahab messade, och det visade sig att både jag och hon har värsta shopping feelsen!
Jag hade den mest underbara drömmen då jag reste till massa fashion citys och bara
spenderade my sweet green stuff (pengar självklart). Eller aaa, det var en dröm så självklart
så fick jag allt gratis och sjääälvklaaart så var jag omringad av massa oerhört vackra killar.
 
 
Nu blir jag tvingad att vara social när jag egentligen bara vill sitta och kolla på K-serier
och äta fudge. Life isn't fare...
HA EN BRA LÖRDAG :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0