No drama please.

Hello good looking. What you got cooking?
En rolig sak hände just. Jag sitter i vardagsrummet
och dricker ett glas fanta med ett sugrör och så kommer min syster
in och säger "åå apelsin juice"...hehehehe noooh, noh, noooh.
 
Det är Nardos och ni inte redan anade det. Det är väldigt
lätt att separera mina och Dahabs blogginlägg. But I guess
you already know that, huh.
 
Idag så hade jag svenska, so och matte. Känns jobbigt
att man måste skriva ett tal om framtiden (NP). Även fast det nog
är den enklaste delen så måste man hålla talet i 4min, och det känns
som en väldigt lång tid. Det kanske är lättare än jag tror just nu, but
I doubt it! And there ain't no doubt about it, guuuurl, the way you move.
Jag tänker alltid på den låten när jag säger ordet doubt. 
 
Just nu sitter jag bara och försöker tänka ut summan som
Ashton kutcher betalar för att hålla kvar 2 1/2 men, cause it's
boring as hell! Inte att jag ens har sett ett avsnitt av de
nya avsnitten. Den var inte ens så speciellt bra innan, fattar
inte att den fortfarande är kvar på tv.
Jag känner lukten av tacos, så det är dags för mig att gå!
Ha en trevlig måndag:D 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0