Shululululuuuu

Nardos här!:D
 
Kom just hem. Jag var i stan med några från klassen. Vi åt på en kinesisk resturang
vilket var väldigt gott och trevligt. Haha jag låter som en gammal dam i mitt huvud just nu,
hope you don't mind...
Just nu ska jag kolla på New girl, en serie som jag är helt beroende av!! Den är
så himla rolig, jag rekomenderar den stooooort! If you don't believe me, gå in på
tumblr och se alla tusentals roliga gifar och bilder! :3
 
Känner mig så himla tråkig just nu, jag har pratat ur mig helt och hållet idag och 
tänker knappt. Har känt värsta fashion feelsen och vill använda något "vågat"
imorgon. Not that it has anything to do with anything men vill skriva min ända
tanke at the moment. Eller jo, ville lura mamma att jag drack vin men min
syster tyckte inte att mamma skulle reagera på ett så bra sätt....jag tänker
använda en kjol....jag ska sluta skriva nu....kram på er! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0