Sunday, fun day

Waarraap dogs, Nardos här!
Jag skriver det här inlägget från min systers lånade HP data,
och den är sjukt seg. Har använt den i typ 10min och vill redan
slå sönder den!!!
 
Idag kolla jag på bio med min syster! Det var så tidigt, trodde inte
att jag skulle orka men det var förhansvisning och man skulle
ändå få gratis red bull där så det skulle säkert göra mig piggare.
Filmen hette "trouble with the curve" och den var faktiskt bättre
än jag trodde. När jag såg trailer trodde jag att det skulle vara nån
B-film som äldre människor kollade på, men den var faktiskt bra
och konstigt nog rekomenderar jag den...
(P.s Justin Timberlake och "Clintan" som han på bion kallade honom
var med i filmen. Och den där stela tjejen med rött hår var oxå med.
Jag minns inte vad hon heter so you just have to look it up!)
 
Ikväll ska jag kolla på Social network med mamma. Jag har viljat
se den filmen så himla länge, så I was very very glad när
jag såg att den skulle vara på tv. Very, very, very. 
Vi fick snapbacks på bion oxå! Jag gillar dom, dom var coola!
B for baseball! (Det var en baseball film) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0