Bad boys, bad boys, whatcha gotta do..

ehehehe...hej.
jag sitter i vardagsrummet med min brors kompis just nu. Det är..väldigt
tyst här inne. Jag kollade på How I met your mother när dom kom in hitt.
När den var slut sa dom (som dom alltid gör)"Nu börjar Cops".
Då sa han "Åå jag älskar Cops!".....................jag hatar Cops.
Så nu sitter jag här, kollar på Cops, och lider...lite.
Den serien förstörde låten Bad boys för mig. Helt och hållet.
-
Skoldagen var helt okej. Tisdag är inte en så jobbig dag. Det
värsta under dagen var nog tekniken. Allt annat går förbi ganska
snabbt. You know what they say, dagen går fortare när du har kul...
kokos?
Nu ska jag testa den där konstiga chocklad-kex-chokladen, eller var
det kex-choklad-choklad?? aaahaha fattar nii?! Det står så på paketet.
Det är som när dom säger film titeln på en film, i filmen. Fab-u-lous!
-
Dags för mig att plugga matte. 9:an dödar mig. Saknar tiden jag gick
i 7:an...allt var så enkelt. Jaja, see you later alligator..s!

//Nardos



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0