Jepp, jepp..

Hejhej:) Hur mår alla?? Själv mår jag väl helt okej.
Dagen kände väldigt lång, även fast jag bara slutar 3. Jag är så hilma trött nu för tiden! Jag vill inte vakna. Först tänker jag alltid "Det är okej, jag kan komma sent till skolan.." men sen så minns jag att mamma kommer whoopa mitt as ifall jag gör det, så jag vaknar. Dagen slutade väldigt bra. Jag var och lyssnade på ett band som ska spela på en talangjakt vi ska ha på skolan. Det lät faktiskt ganska bra!:)
Innan jag börjar göra läxor måste jag säga grattis till en väldigt speciell person. En person som jag älskar och som är vacker på både insidan och ut. Min pojkvän HARRY STYLES!!! Han fyller 18 år idag!! Hoppas han får en underbar dag:D<3
Jag var tvungen att ha de här bilderna! Han är såå söööööööt!
And yes, that's my BF..


Hoppas alla har en bra dag! PUSS<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0