En sjuk fredag...

Hejsan svejsan, Nardos här!:)
Kom hem för en stund sen. Sitter nu och äter
en smarig macka. Smält ost och lite oregano..perfecto!
Den här dagen var en pain in my ass!
Först hade jag franska, och där sa vår lärare
att vi ska ha natinella prov! Det var det muntliga
provet och som tur så behövde inte min "grupp"
prata med henne idag!
Sen hade vi idrott, och där skulle vi tydligen
oxå ha prov på allt vi någonsin har gjort sen
7:an, och det var faktiskt inte så svårt.
Sen hade vi teknik där vi OXÅ skulle ha prov!
Teknik är inte precis det roligaste ämnet..och
inte det enklaste heller! Men det gick helt okej.
Jag känner alltid så efter prov. Helt okej.
-
Nu ska jag ta det lugnt och försöka få bort min
dumma "sjuk röst". Min röst är verkligen konstig!
Det låter som om min näsa är full med ärtor
och min hals gör oooont!
ååååsfknewiofiw. KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0