You must be hot, cause you just got buuuuuuuned!!!

Ni kanske vet att det finns en app som heter Gifboom.
Där kan man göra gifs och lägga ut bilder blabla..
Jag la ut en bild när på Niall, Louis och Harry.
Då var det en kille som skrev
-Who are there f*ggots??
Då svarade jag...


Efter att jag ägde ut honom, så fortsatte han skriva
om meningslösa grejer..Men eftersom han inte
slutade skriva var jag tvungen att äga ut honom igen!



Nu kunde han inte svara, den där idioten!
Låt mig älskar One direction, det påverkar inte
dig på nått sätt. Döm inte mig om du inte känner
mig, och....bajsa på dig!
♥♥♥♥4ever loving 1D♥♥♥♥



Kommentarer
anni är inte en frukt, jag lovar.

BRAVISSIMO NARDOS!!!! <3

2012-05-02 @ 21:19:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0