Barapapapaa, you make me happy! <3

Godmorgon fina fulingar!:D
Eller föredrar ni fula finisar? Tell me in the comments below.
Nej, jag skoja. Ingen är fin, alla är fula. Hahahah nej jag skoja igen.
gud vilken joker jag är ho ho ho. Jag hatar ordet ful..
 
 
Jag är ledig idag, fast är inte säker vrf. Jag är ledig imorgon oxå,
och på fredag är alla lediga. HAHAHA när jag skrev det sådär
lät det som att jag var den ända som var ledig hahaha. Alla i
min klass är lediga, inte bara jag. Fast det skulle vara en bra
ursäkt. "- Jag är ledig idag. -Vrf??. - Jag vet inte, jag är bara det.
Fo shizzle?". 
 
Jag ska plugga today och gå på utvecklingssamtal senare på
dagen. Det känns väldigt onödigt eftersom jag egentligen inte
skulle gå till skolan, but you gotta do what you gotta do!
//Nardos
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0