Det var ett tag sen hehe

Hejsan svejsan! Nardos här :D
Visst är det soligt?? Jag har inte varit ute idag
så jag vet inte om det är kallt eller inte, men det ser
i alla fall jätte fint ut! Jaaa, jag kanske kommer öppna
ett fönstret senare and feel the breeze against my face.
 
Igår så var vi hos en kompis och det var typ 8 pers där, 
så jag orkar inte namnge dom. Vi får kalla dom 1, 2, 3, 4,
5, 6, Dahab och mig! Hahaha näää, men vi var hemma hos
Anastasia i alla fall och det var super mysigt!
 
Just nu hade jag tänkt sätta ihop lite outfits som jag
kan ha med mig till London! Jag ser verkligen fram emot
det, you have no idea! Ha en bra dag, KRAAAM!
 


Kommentarer
Anastasia

AHAHAHHAHAHAHAHAH GRÅTER DEN DÄR GIFEN ÄR MIG NÄR JAG BLOGGAR HAHAHHAHAHAH ORKAR INTE

Svar: Hahahahah finns det något annat sätt att blogga på hahahahahahaha
girlsjustwannahavedun.blogg.se

2013-03-26 @ 14:11:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0