Måndag 25 mars!

Helllloooo Dahab här!
 
Sitter just nu i klassrummet och fixar min power point till min svenska np (muntliga).
Min lärare ville att vi ska ha det innan lovet så det är gjort så vi ska ha det på Onsdag så kommer kanske vara lite off men det är bara till onsdag eftersom min lärare sa att jag kan så ett A så jag ska sattsa på det ;)
wish me luck!
Juste om ni är intresserade så är temat framtid och jag orkade inte komma på något ämne själv så valde från det som pappret hade som förslag det blev "Var vill jag bi i framtiden" :P
 
Men men jag har inte en sån lång dag idag slutar 13:00 så ska nog hem och göra något eller aa får se vad som händer! Alltså vi håller på och målar hemma så allt är hullerombuller (stavning) men jag kommer få ett eget rum tills min bror kan börja sova själv vilket jag längtar så mycket till!!! :D
 
Är såå sugen på att dansa när jag hör den här låten!!!!!
 
SEEEE YAAAA! :***
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0