Studiedag!

Hello My friendoss Dahab med er
Som rubriken säger idag hade jag studiedag men eftersom jag är en oturs människa som va min lillebror också sjuk just idag och mina föräldrar jobbar så dom tänkte Gud vad bra att Dahab ät hemma idag>.< jag som faktiskt hade planerat min dag utan någon men vad gör man inte för sin familj<3

Men blev väckt kl 9:30 som jag aldrig gjort förut på en fredag eftersom jag börjar ett varje fredag! Så jag va inte happy kan man säga idag men men... I have my business with my father mohahah han ska ge mig cash annars så vet jag inte vad jag gör haha! Känner mig som en hemmafru helt seriöst först så fixade jag frukost till mig och min bror sen så städade jag, sen så va han tvungen och duscha så han fick göra det sen ville han ha choklad så vi hick till centrum och köpte det sen så kom jag hem och nu så lagar jag mat och det är inte en lätt rätt utan det är en marockans rätt ni får se resultat när det är klart!

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva men seeee yaaaahhh :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0