"Smoking cigarettes and coffee, naa"

Åååh Otis, hans musik ger mig gåshud...
 
Har köpt lite grejer som behövdes idag. Ett par svarta flexibal jeans och
en skjorta. Jag älskar skjortor, när jag blir äldre kommer jag ha två walk-
in-closets, en för skjortor och en för resten av mina kläderna. Jag kommer bygga
ett hus, nej ett palats av skjortor, och insidan ska vara fylld av skjortor. Jag 
ska grunda ett land där skjort....aaa, you get the idea. Jag diggar dom.
 
 
Sanningen är att jag just har suttit typ en halvtimme och
skrattat åt ordet "butter" (asså smör) för att
jag sa det på ett konstigt sätt.
Mitt blodsocker är högt och jag är väldigt rastlös. Jag
har diskuterat saker med min syster och helt plötsligt fick
jag värsta craving-en för Oboy. Helt ärligt, jag vill skapa
ett märke som heter "Oboy...adult edition". Lite naughty, 
men väldigt smart tycker jag! För anledningen till att föräldrar
vill sluta köpa oboy i första början (eller i mitt fall i alla fall)
är för att "man har blivit för stor för det".
Well I say Not anymore! Nya oboy med mindre
socker är speciellt gjord för tonåringar och upp!!
Helt ärligt, det känns som något man skulle
tjäna mycket på...DON'T STEAL MY IDEA!
 
//Nardos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0