Wharaaap!

Godmorgon snyggingar! Nardos här!
Det är så här jag känner mig just nu:
 
På riktigt, jag har värsta träningsvärken och jag vill bara
sova och dansa men ska istället gå ut och shoppa med
min kära syster. Det finns byggjobbare i vårt hus som har borrat
hela morgonen så varför inte smita ut ett tag? Please give me a reson.
 
Den här veckan har varit otroligt bra! Speciellt torsdagen och fredagen,
alltså igår och dagen innan det. Kan inte förklara för er som inte vet, men
jag mår så himla bra just nu. I'M ON TOP OF THE WORLD!!!! ;D
Plus så ska jag och Dahab till London om typ två veckor och dagen
innan vi åker ska jag ha lite skoj med några kära vänner (Party and bullsh*t).
Allt känns rätt så bra. Det är synd att jag är en person som är omringad av
otur, så jag är ganska säker på att något kommer hända. I don't know what,
but something... 
Nu måste jag duscha och byta om! Ha en bra lördag! TJARÅÅ :3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0