Loooooong time!

Hello my darlings Dahab med er! Jag vet att jag inte har bloggat på väldigt länge men blogg.se appen funkade inte på min mobil och vår dator är i lagning och vår andra orkade jag inte öppna hahah! Men nu funkar appen fint fint så I'm back I guess;)

Men men har inte varit ute faktiskt på 2 dar lördag och söndag men jag har haft öppen fönster och så såklart men det va faktiskt jätte skönt har bara tagit det lungt och läst en ny bok "one day" heter den, den finns i film så om ni inte har sett den gör det!!!! Rekommenderar verkligen!!!

Men idag när jag va inne i vår fasta dator så lyssnade jag på musik och dansade till sen så hittade jag i skrivbordet en mapp med alla mina gamla bilder så jag överförde dom till mobilen blev jätteeeeee glaaad seriously!
Men men nu ska jag kolla på film med brosan i Disney Channel och sen hoppas man att han sover så jag kan ta över tv och kolla på "social network" har sett den förr men men den börjar i 3:an för er som också kanske vill se på den! Pusssss<333

Bilderna är från förra året tror jag eller förr förra när jag och Nardos gick ut en sommar dag på en spring tur;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0