Måndaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Helllluuuu Dahab her!!! 
okej... jag vet att jag har varit gansa off har varit det sen fredags typ men som tur är vi
två bloggare så ni får läsa nåt iallfall! ;) 
****
Idag är det måndag vilket kanske innebär att man är i skolan men 
jag har en ganska chill dag har bara en lektion, fast en ganska lång rast då men det är
okejj haha, hade bara Svenska och sen matte sen done ^^
 
Just nu sitter jag och lyssnar på Beyonce's nya låt Bow Down jag älskar henne såååå himllla 
myccccckeet att det inte ens går och beskriva!
Men låten kanske inte är min favorit låt av henne med den va inte så dålig heller den var okej men det är bara för att jag bara har lyssnat på den en gång sen om jag börjar lyssna på om och om igen så kommer jag tycka annat förbodligen (stavning) 
 
Men men fick en matte läxa idag också som jag ska göra en så ska jag nog lääsa lite i min bok
eftersom ska försöka läsa ut den till Torsdag ;)
 
Jussssssssssste vi fick också ett papper om NP svenska muntliga idag :O temat är
juh framtid sen nu så finns det olika ämnen som man själv ska välja mellan för sen snacka om i ungefär
4 minuter om jag minns rätt.... men egentligen är muntliga delen väldigt lätt tycker inte dem är 
så svår men man är juuh självklart nervöös iallfall ME! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0