Jag älskar bokstaven z. Tell me something about you

Nämen tjaaaaa, har ni det skönt i skolan?? Intee jaaaag huhuhuhu
 
Nej förlåt, nu gick jag för långt... Hela vägen från min säng till datan.
aaaaahaha, nej jag har inte tråkigt, vrf skulle du säga det??
 
Helt ärligt så drack jag mina två red bull som jag hade kvar från
bion (hehe) och jag blir besviken på hur lite den påverkar
mig. Jag vet inte om det är jag eller dom, men en av oss förtjänar
i alla fall "It's not you, it's me" talet.
Det låter som att jag är redo för de lite "tyngre" grejerna
if you know what I mean (Cola OCH red bull, mmhmmm)
 
Igår kväll kom min brors kompis och hans kompis flickvän hem
till oss. Dom bor i London så dom kommer sova här ett tag.
Jag vet inte om det är ett sammanträffande att massa saker
som är kopplat till London händer just nu, men det börjar freaka
mig out. I alla fall, nu sitter jag i mitt rum och det är här jag planerar
att sitta tills dom åker här ifrån. Orka vara social när man kan välja
att inte vara det. I mean pleeease. Problemet är nu att hans kompis
är väldigt trevlig (I know, so annoying) och jag ville ställa lite frågor
till honom, men jag är inte tillräkligt buzzad för det.
 
Så jag kommer sitta och läsa One day, skriva en tränings dagbok
som skulle vara inne.. ett tag sen (...), och svara på lite frågor till
engelskan. Jag känner mig så peppad -_-
*zzzzzzz*
 
//Nardos


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0